čtvrtek 19. října 2017

Avenberg sekačky

Původní cena: 79Kč Vaše cena: 2. Popis produktu BENZÍNOVÁ SEKAČKA 4vS POJEZDEM CRAFTFIELD XR-533. ZNAČKOVÁ BENZÍNOVÁ SEKAČKA AVENBERG XL-5s pojezdem. Značková benzínová sekačka Avenberg XL-4s pojezdem.


Nekupovat zahradní sekačky a strunovky! Jindřich Rolinc: “V únoru letošního roku jsme zakoupili zahradní sekačku ,byla poměrně levná.

Zboží nám došlo poškozené především nálevka oleje do sekačky. Mám dotaz, mám benzínovou sekačku Avenberg 598. Prasklo mi lako k ovládání pojezdu. Nevíte náhodou někdo kde se dá takové lanko objednat či koupit?


Máte vybrané filtry: AVENBERG 598. Funkce: sečení , zadní výhoz, sběrný koš. Kvalitní zahradní elektrická sekačka značky . Byla to sice levná sekačka , ale nečekal jsem, že na ní po letech neseženu náhradní díly a že . Tato nabídka od prodejce petrhonik byla archivována dne 20.

Poptávám servis travní sekačky značky AVENBERG Garden technic motorem XL 5Děčín, Obchodní příležitosti Evropské databanky. Převodovka pojezdu AVENBERG Nezařazené náhradní díly Převodovka pojezdu AVENBERG. Překlady z češtiny do angličtiny, francouzštiny, němčiny, španělštiny, italštiny, . Po uplynutí záruky jsem si sám měnil olej u sekačky a našel jsem v něm špony a různé usazeniny. Mám proto podezření, že servisáci olej . Sháníte k sekačce s pojezdem náhradní díly?


Potom jste v této kategorii správně. Naleznete zde lanko pojezdu, žací nůž, unášeč nože-ventilátor, ovládání plynu . V náhradních dílech naleznete jak náhradní díly , které budete potřebovat k pravidelné údržbě vašeho stroje, jako jsou např. Kč Multifunkční AKU nůžky na trávu a živé ploty 2vAvenberg Hanson. Nabízím baterie nebo repase baterií pro sekačky a ostatní stroje.


V případě dotazů mne kontaktujte. Prodám tuto SEkačku XL AvENBERG 49 r. SEčení 48cm, centrální výškové nastavení SEčení poloh,boční výhoz . Ušetřete za nákup sekaček AVENBERG. Srovnáváme ceny sekaček , nejlevnější od Kč!


Prodej a servis - malotraktory, sekačky , pily, křovinořezy, elektrocentrály, robotické sekačky , robotické . Poptávám náhradní díly Typ stroje: Benzínová sekačka Avenberg br 510x- TrhPoptávek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky