čtvrtek 23. listopadu 2017

Brouci doma

Objevil se u nás doma - konkrétně u mě v posteli. Dobrý den, cca měsíc nám z palivového dřeva doma lezou červení brouci ve . Dobrý den kamarádce začaly doma lézt po dech brouci šedé barvy s hodně nožičkama . Dlouhou dobu o nich vůbec nemusíte mít tušení. Přesto mohou tito domácí mazlíčci nadělat velkou paseku.

Desetitisíce malých černých brouků vzaly útokem Česko! Na zahradách kolem domů mají lidé černo a brouci berou ztečí garáže, kuchyně, obývací pokoje. Barevné vlasy jsou letní hit: Obarvěte si je sama doma ! Tento článek by měl sloužit jako orientační přehled brouků , se kterými se dá nejčastěji setkat v lidských obydlích. Mám je doma několik let, nepochopila jsem, kde se tu vzaly.


Na slovo malý hnědý páchnoucí brouk jsem toho našla dost :mrgreen: . Doma se mi usídlili malý hnědý broučci louzou všude. Co je prosím toto za brouka?

I začátečníci mají v této skupině široký. Potravinoví vetřelci, tedy různí brouci se spolu se svými larvami. Nejlepší je mouku a podobné potraviny doma ihned přesypat do jiné nádoby . Pokud roztoče doma nemáte a chcete mít jistotu, že se u vás nezabydlí, ohlídejte si,.


Tou první jsou brouci , kteří se živí především celými zrny. Odtud se pak šíří dál – klidně s celým hnízdem. Mravenci mají výborný čich, a tak záhy zjistí, že u vás doma jsou samé dobroty – a už je máte v bytě.


Jsou to malí až středně velcí brouci s protáhlým válcovitým tělem. Prokousávají se postupně dřevem natolik, že vám doma zbyde jenom . Ačkoli nám nijak významně neškodí, málokdo je k jejich přítomnosti doma tolerantní, tím spíše, pokud se přemnoží. Zbavit se jich lze několika . Vědci v Americe zjistili, že v každém domě v USA žije víc než 5druhů brouků , pavouků, mravenců, pisivek – knižních vší a další havěti.


Nejdříve třeba ve slušném hotelu nebo čisťounkém penzionu, po návratu z cest i doma. U většiny lidí totiž vypadá bodnutí od štěnice jako . A můžete mít doma jako v klícce. Domácností, kde se řeší výskyt štěnic, je stále více.

Seno používám pro zakrslého králíka a nyní jich mám doma stovky. Dalo to spoustu práce než jsem objevila, že zdroj byl v mátovém čaji .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky