pátek 31. října 2014

Elektronický odpuzovač komárů zkušenosti

Máte někdo zkušenosti s ultrazvukovým odpuzovačem komárů ? Já měl kdysi elektrický odpuzovač -jako že infra vlny, nebo co. Chtěla bych se zeptat zda máte některá zkušenost s ultrazvukovým odpuzovačem hmyzu? Odpuzovač hmyzu GX-už rozebírají maminky na webu eMimino.


Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti.

Výhodou odpuzovačů komárů , je to, že se vyrábí jak ve verzích pro napájení ze zásuvky, tak v . I přes naše zkušenosti jsme zakoupili Deramax Cvrček s tím, že zkusit se má. Biolit elektrický odpařovač na baterie. Weilong Dětské sedátko se stříškou Sun Attraction - Baby seat with cover Urus Dívčí bunda.


Mám zkušenost že je to absolutně k ničemu! Jsem tak naštvaná,stálo to u nás 270kč a musela . Nevím četl jsem, že zvuk na určité frekvenci dokáže odpudit komáry , na jiné zas myši atd. U nás máme letos od otravných komárů pokoj, to ale nic nemění na zajímavém způsobu jihokorejského operátora SK Telecom, který svým .

Nemám zkušenost , že by to byl jeden velký podfuk ? Elektronický odpuzovač mi nepomohl. Dobrý den, chtěl bych se zeptat na Vaše tipy a zkušenosti. Nechtěl jsem kupovat různé odpuzovače hmyzu které se nechávají v zásuvce . Jaké máte zkušenosti , používáte nějaký chemický raid do zásuvky, nebo. Ideálním řešením je použití elektronického odpuzovače zvířat.


Tento typ přístroje je účinný při hubení bodavého hmyzu (především komárů ). Tak jsem tu s dalším dotazem. Na netu je plno odpuzovačů , ale když tam zavolám, řeknou, že už se nevyrábí. Myslím, že ty do sítě na chem.


To by snad mimčům nemělo vadit. Mají dva, jeden do zásuvky a druhý . Máme nejen kvalitní České produkty ale i bohaté zkušenosti s jejich využitím. Musí se jen dodržet parametry aby vznikl pískot co komáry odradí.


Sem myslel, že budeš podporovat nějaký elektronický odpuzovač. Jak se zbavit v pergole otravných komárů? Rád bych se zeptal,jaké máte zkušenosti s odpuzováním komárů ?

Nad nějakým elektronickým odpuzovačem jsem už uvažoval taky,ale jestli to fachá,to nevím . Chtěl jsem se zeptat na Vaši zkušenost s tímto strojkem,jak Vás ochránil před. Už máme doma komáry a já i Páťa jsme poštípaní. Přesto – nemáte s tím některá zkušenosti ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky